Stem op Leidinggevende van het Jaar 2021:

Leidinggevende van het Jaar

Welke leidinggevende krijgt jouw stem? De motivatieteksten geven meer tekst en uitleg per leidinggevende. Breng jij jouw stem uit?





Ik ga akkoord dat Hago gebruikmaakt van mijn gegevens zoals beschreven in het Privacy Statement

Stemmen op meerdere mensen worden ongeldig verklaard



Anna Siudak

Hago Next - MBO college Almere/Lelystad Anna is een duizendpoot. Niets is haar te veel. Met haar betrokkenheid en inzet worden de locaties blinkend schoon, waardoor er nauwelijks klachten zijn. Ze stuurt bij daar waar nodig en komt met vele ideeën en initiatieven. Op Almere voeren we een geïntegreerd (facilitair) concept uit, waarbij we Anna soms vinden achter een grasmaaier, receptiebalie en toen het nog kon bij de catering! De samenwerking met de opdrachtgever is hierdoor optimaal, we weten wat we aan elkaar hebben. In haar ontwikkeling staat ze ook niet stil. Na de training ergo coaching heeft ze ook de training vloeronderhoud succesvol gevolgd. Afgelopen periode is zeer hectisch geweest, dit komt o.a. door ziekteverzuim, diplomering en het volgen van een training. Desondanks stond Anna altijd voor het college en het team klaar en heeft ze samen met het team het ziekteverzuim super opgevangen. Anna, enorm bedankt voor alles dit jaar!

Diana Aleksandrova

Hago Next - ROC Hilversum Diana Aleksandrova is van origine Lets. Begonnen als schoonmaakmedewerker een aantal jaren geleden binnen Hago Next bij o.a. de Rabobank. Toen haar Praktijkcoach destijds concludeerde dat haar collega’s naar haar toe gingen met vragen en zij zaken zeer goed kon uitleggen werd zij als snel naar voren geschoven toen we een Praktijkbegeleider zochten voor het ROC. Inmiddels is zij in deze rol 1,5 jaar werkzaam en is zij en Hago Next super blij met deze ontwikkeling. Diana staat open voor iedere opleiding die er is om te volgen omdat zij zeer leergierig is. Daarnaast vind zij het heel leuk om al deze kennis weer door te geven aan de medewerkers in ons team maar ook aan de stagiairs die bij ons stage lopen vanuit het ROC. Zij is nu 1,5 jaar werkzaam binnen dit team en het is bijzonder hoe zij geaccepteerd wordt door alle verschillende culturen en hoe zij is opgenomen in het team. Dit komt door haar open en eerlijke houding. Zij is coachend maar werkt ook keihard mee met haar collega’s. Dit komt voort door haar eigen schoonmaakwerkzaamheden naast deze praktijkbegeleiderrol op andere locaties. Recent heeft ze met vlag en wimpel de DKS opleiding afgerond. Samen met de Facilitair Coördinator (FC) heeft ze deelgenomen in de Ergocoach opleiding, hetgeen zij hierin heeft geleerd rolt zij uit binnen het team van op het ROC. Ook pakt zij leidinggevende taken op voor andere locaties of regelt ze dingen die tussen wal en schip vallen denk aan: een klein pand wat nu in coronatijd maar 1x per 2 weken gedaan wordt, een sluiting van een kleine locatie bij afwezigheid van FC, invallen op een afgelegen locatie met haar net nieuwe autoo'tje en behaalde rijbewijs, of het vervoeren van een kleine machine omdat zij deze elders nodig heeft. Diana is van alle markten thuis 😉. Naast al haar fijne eigenschappen is het ook bijzonder om te zien hoe ze sommigen taken van de Facilitair Coördinator oppakt wanneer zij afwezig is. Ze weet waar ze moet zijn voor bepaalde zaken en denkt altijd in oplossingen. In deze ander halfjaar als praktijkbegeleider heeft zij zich enorm ontwikkeld en ik weet zeker dat zij verder zal komen binnen Hago Next.

Heliante Kempes

Hago - Deloitte The Edge Amsterdam Heliante heeft net haar opleiding tot voorvrouw afgerond en is zeer begaan met de medewerkers. Ze weet ten aller tijde de kwaliteit op niveau te houden. We vinden oprecht dat zij deze Award verdiend omdat zij exact laat zien hoe het wel kan binnen de schoonmaak. Dat als je streng maar rechtvaardig bent, je het respect van je team krijgt.

Parba Panday

Hago - diverse locaties Parba is een gedreven & een ervaren objectleider. Parba werkt 31 jaar voor Hago. Zoals zij zelf zegt  ‘er stroomt blauw bloed door haar aderen’. Parba weet haar inzet en gedrevenheid zo over te brengen naar haar medewerkers dat haar team door het vuur gaat voor haar en ook anders om. Parba stuurt haar gebied zo aan dat zij maximaal scoort op kwaliteit. De klanten van Parba (zijn haar klanten) waarderen en respecteren Parba op haar inzet en geleverde kwaliteit. Zij is ook niet vies om de klant aan te spreken als zij steken laten vallen.

Deel dit artikel: