Stem op Schoonmaakteam van het Jaar

Schoonmaakteam van het Jaar

Lees meer over de teams en wat hen zo'n sterke groep maakt. Teamwork makes the dream work dus kijk gauw wat hun sterke punten zijn en waarom zij jouw stem verdienen. Jouw stem laat je weten in het formulier:

Ik ga akkoord dat Hago gebruikmaakt van mijn gegevens zoals beschreven in het Privacy Statement.

Deelnemende teams:

Deloitte Maastoren (CBRE)

Hago Aantal medewerkers: 28 Kenmerken team: - Flexibel - Klantgericht - Betrokken Trouwe medewerkers zorgen voor een betrouwbaar team. Dat is nou net de kracht van team Deloitte Maastoren. Alle begin is moeilijk, zo ook voor dit team. Door minimaal verloop van de medewerkers en een enorme betrokkenheid bij het werk is het dit team gelukt om onderdeel te worden van het team van CBRE. Elke ochtend starten ze met een dagstart, samen met de ketenpartners. Naast al het harde werken is er tijd voor plezier met elkaar én met de klant. Samen wordt er bijvoorbeeld gekookt en kerst gevierd.

Achmea Tilburg

Hago Next Aantal medewerkers: 23 Kenmerken team: - Gastvrij - Behulpzaam - Hecht met elkaar Dit team is enorm betrokken: bij zowel de klant als bij Hago Next. Collega’s zijn altijd bereid om elkaar te helpen én om samen te werken met diverse facilitair leveranciers. Ze zetten graag een stapje extra om de puntjes op de i te zetten. Dit team zorgt voor een warm welkom. Het team zorgt voor de optimale gastvrijheidsbeleving van de bezoekers, gasten en medewerkers van Achmea. Het hechte team kent elkaar al lang en steunt elkaar in goede en in minder goede tijden, óók privé!

Vattenfall

Hago Next Aantal medewerkers: 12 Kenmerken team: - Collegialiteit - Teamplayers - Communicatief sterk Communicatie is het sleutelwoord binnen dit team. Zowel onderling, als met de klant en de eindgebruiker is er veel interactie op deze locatie. De medewerkers hebben een groot verantwoordelijkheidsgevoel voor de schoonmaak en de zaken daaromheen. Ze helpen elkaar niet alleen binnen het team, ze helpen ook het team van de handymans van Vattenfall. Er wordt samenwerking gezocht met de andere panden, want het team voelt zich verantwoordelijk voor alle panden in de regio. Vakanties worden op elkaar afgestemd, waardoor er altijd een goede bezetting is!

KLM Lounge

Hago Airport Services Aantal medewerkers: 12 Kenmerken team: - Hoge eigen verantwoordelijkheid - Innovatief - Gastvrij Dit team komt altijd samen om de dag te bespreken, voor én na de dienst. Het team heeft een grote eigen verantwoordelijkheid. Onlangs is de KLM Lounge verbouwd, en daarmee is de schoonmaak gewijzigd. Van nachtschoonmaak naar 24-uurs (zichtbare) schoonmaak. Er is nu extra veel aandacht voor gastvrijheid en uitstraling. Het team werkt heel goed samen, onder andere door elkaars pauzes op te vangen. Dat kan alleen als iedereen uit het team alle taken goed beheerst! Ook toont dit team veel initiatief, bijvoorbeeld door met voorstellen te komen om de dienstverlening te verbeteren en het werk voor het team zelf gemakkelijker te maken. Dit team zorgt ervoor dat KLM Lounge net een vijfsterrenhotel is!

Reinier de Graaf Gasthuis

Hago Zorg Aantal medewerkers: 86 Kenmerken team: - Positieve instelling - Behulpzaam - Betrokken Iedereen in dit team weet het belang van professioneel schoonmaken in het ziekenhuis. Specialisten voor het vloeronderhoud, op de kinderafdeling zijn ze extra zorgzaam, het calamiteitenteam lost alle klussen op en het team in de operatiekamer werkt in een hoog tempo en erg geconcentreerd. Het team zet zich met elkaar én voor elkaar in, altijd voor het beste resultaat. Het afgelopen jaar heeft dit team het Schoonste Toilet van Nederland gerealiseerd! Met hun positieve instelling weten ze een positieve impact te maken op het gehele ziekenhuis, inclusief op de patiënten. En na een dag hard werken gaat iedereen met een glimlach weer naar huis.

Thebe

Hago Zorg Aantal medewerkers: 45 Kenmerken team: - Verantwoordelijkheden nemen - Respect - Kennis en kunde Dit team brengt positieve impact op ieder mens in de zorg. Thebe bestaat uit meerdere locaties in Breda, Chaam, Alphen en Prinsenbeek. De leidinggevenden zijn de schakel tussen de locaties, waardoor het gehele team ontzettend goed kan functioneren. Alle teams zijn heel divers en hebben een gezamenlijk doel; samen ervoor zorgen dat elke dag de klus weer wordt geklaard. Aandacht, communicatie, duidelijkheid en waardering zijn belangrijk. Respect voor elkaar en voor elkaar klaar staan, zijn de sleutels tot succes. Complimenten, waardering en successen dat is waar dit team haar energie uithaalt.

Ziggo Dome in Amsterdam

Hago Aantal medewerkers: - Vast: 8 - Standby team: 20 - Flex: 70 Kenmerken team: - Enthousiast - Saamhorig - Drive Team Ziggo Dome heeft het voor elkaar gekregen om binnen twee weken na gunning van het contract te starten met de dienstverlening. Dat kan alleen met een flinke dosis enthousiasme, collegialiteit, saamhorigheid, plezier én een enorme drive. Kei- en keihard is er gewerkt; dag en nacht, óók in de weekenden. En dat was niet alleen zo tijdens de opstart, ze blijven het succesrecept in zetten. Want team Ziggo Dome heeft maar één missie: bijdragen aan de topbeleving van duizenden bezoekers en de klant keer op keer verrassen!

Eneco Utrecht

Hago Next Aantal medewerkers: 4 Kenmerken team: - Respect - Hard werken met plezier - Betrokken Dit zeer hechte team heeft zichzelf een doel gesteld, waar ze iedere dag met zijn allen voor gaan: tevreden klant, goede kwaliteit, elkaar aanspreken met respect en hard werken. En dat allemaal met een lach op het gezicht. In zeer korte tijd is dit team uitgegroeid naar een proactief team dat op elkaar ingespeeld is, in een complexe omgeving (VCA locatie). Complimenten van de klant én van externe bezoekers stromen binnen. VSR controles worden gehaald en nieuwe opdrachten komen binnen. Er zijn verschillende taken op deze locatie en het team is er in geslaagd om alle taken van elkaar te leren. Zo kunnen ze elkaar vervangen bij ziekte of vakantie en lossen ze calamiteiten samen op.

Deel dit artikel: