Stem op schoonmaker van het jaar

Leer de kandidaten kennen en lees wat hen zoal in het dagelijkse leven bezighoudt. Waarom verdienen zij de titel "schoonmaker van het Jaar 2019". Jouw stem laat je weten in onderstaand formulier.

Ik ga akkoord dat Hago gebruikmaakt van mijn gegevens zoals beschreven in het Privacy Statement.

Kissi Touray

Hago – Ahoy Rotterdam te Rotterdam ‘Halleluja’, dat is wat je Kissie, dé gastheer van Ahoy Rotterdam bij wijze van begroeting tegen iedereen hoort zeggen. Kissie verwelkomt gasten, helpt ze bij het vinden van de juiste stoel en lost ook nog eens alle schoonmaakcalamiteiten tijdens de show met een brede lach op zijn gezicht op. De schoonmaakkwaliteiten van Kissie zijn perfect. Maar het is zijn uitstraling die de finishing touch aan de totaalbeleving geeft. Is Kissie aan het werk? Dan weten we zeker dat het projectmanagement van het evenement dik tevreden is!

Dave Postulart

Hago – Diverse locaties Klanten, collega’s en zijn leidinggevende willen hem voor geen goud missen. Iedereen ziet hem graag komen; Dave! Hij is betrouwbaar, altijd vriendelijk en beleefd. Dave werkt op een aantal vaste panden én valt regelmatig in. Als hij invalt, dan is het alsof hij al jaren werkt op het pand. Dave past zich gemakkelijk aan de omstandigheden aan. En de schoonmaakmaterialen en werkkleding van Dave? Die zien er net zo uit als de omgeving die hij schoonmaakt: spik en span!

Meera Lasatira

Hago Next – Achmea Leiden en Zeist en Eneco IJmuiden Meera weet wat haar klanten verwachten en kan daar als geen ander op acteren. Ze is prettig in de omgang, heeft een gezonde dosis humor én kan snel schakelen. Meera is van samenwerken en verbinden. Ze zorgt voor een goede sfeer en ze optimaliseert de samenwerking met ketenpartners en externe partijen. Hierdoor is ze de verbindende factor die tot een goede onderlinge relatie leidt. Meera is leergierig en deelt haar kennis graag met anderen. Collega’s in de regio in nood? Meera staat klaar met een praktische oplossing en helpt mee waar ze kan. Het enthousiasme voor het schoonmaakvak, haar klanten en haar collega’s spat er bij Meera vanaf!

Netty Werkema

Hago Next – Eneco Bio Golden Raand te Farmsum Een complexe organisatie met strenge veiligheidseisen vraagt om een proactieve houding. Zo’n organisatie vraagt om Netty. Zij ontzorgt de klant, zodat deze zich kan bezig houden met haar eigen werkzaamheden. Bij Netty staat het belang van de klant altijd voorop. Wat maakt Netty onmisbaar? Haar communicatieve vermogen, kennis van zaken en regels, precieze manier van werken en haar warme karakter. Netty is de enige schoonmaker op het pand en werkt in een echte mannenwereld. Dat is voor Netty geen probleem, want zij staat haar mannetje wel. Netty zorgt voor een aangename sfeer en een schone werkomgeving. En af en toe voor zelfgebakken taart of cake voor de mannen van het pand.

Mevlude Tunc Narin

Hago Zorg – LUMC te leiden Mevlude heeft een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Ze werkt op een cytostatica afdeling; de afdeling waar patiënten chemotherapie krijgen. Hierdoor is het werk van Mevlude zwaarder dan het werk op andere afdelingen. Elke dag werkt Mevlude hard, zonder haar vriendelijkheid naar de klant, haar collega’s en -het allerbelangrijkste- de patiënten van de afdeling te verliezen. Het contact met de afdeling is dan ook zeer goed. Mevlude weet precies hoe ze om moet gaan met de protocollen, is serieus en wijkt nergens vanaf. Ze is elke dag bezig om het leven van de patiënt een stukje aangenamer te maken.

Elif Karoyunlu

Hago – Hogeschool Utrecht en T- Systems in Utrecht Elif zet nét dat stapje extra om iedereen tevreden te maken, ook als het eigenlijk haar werkzaamheden niet zijn. Ze weet hoe ze dat moet doen, zonder dat het ten koste gaat van haarzelf. Om haar klanten, collega’s en haar leidinggevende te ontzorgen denkt Elif in oplossingen. Bij Hogeschool Utrecht is ze servicemedewerker en dat past helemaal bij haar. Waarom? Ze is representatief, communiceert op een prettige manier én heeft oog voor detail. Elif geeft net dat beetje extra waarmee ze een groot verschil maakt!

Dhr. Gyamfi

Hago Airport Services - Schiphol De heer Gyamfi ziet elk propje papier en elk vuiltje liggen. Hij is kritisch en heeft commentaar op de ochtenddienst als niet alles perfect in orde is. Dat was niet altijd zo. De kwaliteit liet een beetje te wensen over en de leidinggevende van de heer Gyamfi heeft gekeken voor een andere werkplek voor hem. De heer Gyamfi wilde die absoluut niet. Zijn leidinggevende kwam erachter dat het geen onwil van de heet Gyamfi was; hij zag het gewoon niet! Na een aantal gesprekken heeft de heer Gyamfi een bril genomen. En wat is hij blij dat we hem dit advies hebben gegeven. Wij ook, want geen vuiltje is bestand tegen de heer Gyamfi. Wij zijn blij met deze vriendelijke, hardwerkende man die altijd in is voor een grapje!

Aziz Ouchou

Hago – Cygnific te Amsterdam Aziz; klein van stuk, groot in de schoonmaak! De klant en de gebruikers van het pand zijn altijd erg tevreden. Dat blijkt ook uit de complimentendagen die Cygnific in het leven heeft geroepen. Op die dagen staat er een bord, en dan is het Aziz die de meeste complimenten in ontvangst mag nemen! Hij voelt zich als een vis in het water bij de klant en geeft zijn werk niet graag uit handen. ‘Nee’ is dan ook een woord dat niet in het woordenboek van Aziz staat. ‘Ja’ staat er wel in. En als hij ‘ja’ zegt, dan doet hij dat met een grote glimlach op zijn gezicht!

Deel dit artikel: