Hallo, wij zijn

Responserate

Aantal klanten dat antwoord heeft gegeven op onze vragenlijst:

37

NPS-score

Op een schaal van -100 tot +100 geven klanten ons de NPS-score:

+43

Enthousiasme

Het percentage klanten dat enthousiast is over de samenwerking met Hago:

79
people

Waarom klantfeedback bij Hago?

Best scorende onderdelen

Klanten zijn het meest tevreden over
kroon 1. Contactpersoon Hago
kroon 2. Kwaliteit & veiligheid
kroon 3. Aansluiten op behoeften

Wat klanten over ons vertellen

We gaan aan de slag met …

NPS helpt ons nog gerichter handen en voeten te geven aan onze constante verbeterambitie. Het geeft ons heel gericht zicht op dat wat de markt vindt dat we anders kunnen doen. Waar we nog scherper op kunnen en moeten zijn. Twee gebieden hebben in 2021 onze focus als het gaat om nog beter worden:

01

Kennisdeling. Soms beseffen we ons misschien maar ten dele dat wij de expert zijn op het gebied van hygiëne. Dan zijn we te druk met het uitvoeren van onze expertise in plaats van erover te communiceren. Dat pakken we op, door op verschillende niveaus en van heel specifiek tot thematisch breed met klanten in gesprek te gaan over de stip op de horizon en te vertellen over oplossingen die wij zien en hebben voor uitdagingen rondom hygiëne. Door nog meer te focussen op het delen van succesverhalen, voorbeelden en kennis kunnen we nog beter met onze klanten meedenken.

02

Administratieve samenwerking. We zien dat we vooruitgang kunnen boeken op het vlak van administratie. Of het nu gaat om facturatie of bijvoorbeeld zicht op performance, we zetten ons dit jaar in om deze zaken voor klanten met specifieke wensen in te richten.

03

Ook rondom het thema duurzaamheid zijn we stappen aan het zetten om alle oplossingen samen te brengen in een heldere propositie. Tevens ontwikkelen we een dashboard waarin we nog beter met u kunnen delen hoe we ervoor staan op gebied van gezamenlijke duurzame doelstellingen.

NPS

NPS staat voor Net Promotor Score. Hiermee wordt de loyaliteit gemeten door klanten de volgende vraag te stellen: “Hoe waarschijnlijk is het dat je Hago aanbeveelt bij collega’s en zakelijke relaties?”. Hierop kan men een score van 0 – 10 geven. De NPS-score wordt als volgt berekend: het % promotors (klanten die ons een 8, 9 of 10 geven) min het % detractors (klanten die ons een 0 t/m 5 geven).

Enthousiasme

NPS staat voor Net Promotor Score. Hiermee wordt de loyaliteit gemeten door de klanten de volgende vraag te stellen: “Hoe waarschijnlijk is het dat je Hago aanbeveelt bij collega’s en zakelijke relaties?” Hierop kan men een score van 0 – 10 geven. De NPS-score wordt als volgt berekend: het % promotors (klanten die ons een 9 of 10 geven) min het % detractors (klanten die ons een 0 t/m 6 geven).