29-10-2019

Rating & Review Platform

Hago voegt waarde toe. Onze innovaties moeten dat ook doen. We zijn een partner voor onze opdrachtgevers in plaats van zomaar een leverancier en onze vernieuwingen raken opdrachtgevers in hun kern. Innovaties dragen bij aan bedrijven in hun geheel, maar op gezette tijden ook aan het individu binnen de organisatie van Hago’s opdrachtgevers. We bieden diensten zelfs op individueel niveau aan, met ons Rating & Review Platform.

Blijvend verbeteren met individuele dienstverlening

Iedereen wil continu verbeteren. Jij ongetwijfeld ook. De best mogelijke werkplek voor je collega’s draagt daar aan bij, omdat je ze de omgeving geeft waar ze het beste uit zichzelf halen. Hago helpt je met het Rating & Review Platform. Helemaal DIY bepalen eindgebruikers zelf wat ze belangrijk vinden op de plek waar ze werken, waarmee Hago altijd inspeelt op individuele wensen en zo een optimale impact heeft.

Het platform: afnemen, raten en reviewen
Op het Rating & Review Platform bepaalt de eindgebruiker zelf waaraan hij een gedeelte van het facilitaire budget wil besteden. Iedere eindgebruiker krijgt een aantal Facility Points die hij zelf kan inzetten. Points voor glasbewassing, bijvoorbeeld, maar ook voor de kerstbomenservice, vloerenonderhoud en afvalmanagement óf meer individuele zakelijke facilitaire diensten, zoals stoelreiniging, auto’s wassen en stomerij. Ook diensten dus van derden. De eindgebruiker kan aanvullende diensten via het platform raten, waarmee hij de leveranciers helpt hun dienstverlening te verbeteren. De ratings leveren de eindgebruiker Facility Points op, waarmee de cirkel rond is.

Van gebouwbeheer van consumptieve oplossingen
Vroeger werkten facilities per gebouw. Wat later keken we al naar groepen medewerkers, zoals bij activity based working. Werknemers voelen en gedragen zich steeds meer als consument. Daar speelt het Rating & Review Platform op in. Je zet een deel van je facilitaire budget flexibel in, om medewerkers op maat te bedienen. Dat levert behoorlijk wat op:


• een besteding van je facilitair budget naar behoefte;
• optimaliseren van facilities door de mogelijkheid om ze te raten en reviewen;
• meer betrokkenheid van medewerkers doordat je ze inspraak geeft.


Je bepaalt zelf de diensten op het platform. Zo houd je de controle. Wil je meer weten over het Rating & Review Platform? Mail mic@hago.nl voor een presentatie of antwoord op al je vragen.

Deel dit artikel: