Nu rijst de vraag: Hoe gastvrij ben jij?

In drie blogs is Hago naar de kern gegaan van het breed gebruikte begrip ‘gastbeleving’. Je kon lezen over proactief verbeteren en problemen oplossen, open communicatie, weten wat eindgebruikers nodig hebben tijdens hun customer journey en meer. Met daarbij natuurlijk de rol die zichtbaar schoon en hygiëne spelen.

Wat doet jouw organisatie om je gasten de beleving te geven die ze zich nog lang positief herinneren? Tijd voor een kleine test.

Doe de test!

Scoor de vijf stellingen van 0 (helemaal niet) tot en met 5 (helemaal wel) en beantwoord de open vraag zo compleet mogelijk. Hago neemt vervolgens binnen 5 werkdagen contact met je op om of onze bewondering voor jou uit te spreken of je ook – vrijblijvend – aanvullend advies te geven.

Deel dit artikel:

Meer over gastbeleving:

Hoe Hago bijdraagt aan de ultieme gastbeleving op Recreatiepark de Leistert

15-6-2021

Gastbeleving is een thema dat bij Hago de volledige aandacht krijgt. Omdat we het zelf belangrijk vinden, maar vooral bij onze klanten van essentiële waarde is. Zo ook bij Recreatiepark de Leistert in Roggel. Eerder spraken we met Angelique Joosten, Manager Marketing & Sales, over de impact van ...

Verder lezen

Paleis Het Loo & Hago werken samen aan het creëren van een uniek paleisgevoel

29-6-2021

Gastbeleving bij Paleis Het Loo is dat iedere bezoeker die het paleis, het museum, de tuinen en het Stallenplein bezoekt, de hele beleving als één kloppend geheel ervaart. Dat mensen écht het gevoel hebben in koninklijke sferen te zijn. Anouk Achterkamp, Teamleider Facilitaire Services, legt uit ...

Verder lezen

Gastbeleving in breder perspectief: onderdeel zijn van het geheel

15-7-2021

In gesprek met Joost Erkelens, expert op het gebied van gastbeleving.

Verder lezen