Werken met Hago is weten wat je krijgt. Altijd. Dat begint met een oerdegelijk implementatieplan. En een implementatiemanager die ervoor zorgt dat we de dingen doen, die we samen hebben afgesproken. We werken volgens een vaste aanpak die we periodiek analyseren, meten en verbeteren. Hago geeft je de expertise en ervaring waarop je kunt bouwen.
Bij de implementatie van onze schoonmaakdiensten hoort een degelijke en soepele opstart. Daar draagt het opstartteam van Hago zorg voor. Gemaakte afspraken vertalen we naar een stoplichtmodel. Een simpele, maar praktische methode die onze samenwerking richting geeft. We analyseren, voeren uit en monitoren. En verandert er iets, dan stellen we bij. Op die manier zorgen we dat we altijd onze beloftes nakomen.
Onze implementatiemanager coördineert, bewaakt de voortgang en zet acties uit. In een implementatieplanning, die 24/7 online inzichtelijk is, zie je precies wat wij doen én wat jij moet doen. Zo houden we samen de controle. De status van alle acties kun je zien in een online dashboard. Wekelijks hebben we contact, waarbij we voortdurend de implementatieplanning en alle lopende zaken bespreken. Gewoon heel duidelijk, zonder poespas.
Hago Now is de standaard tool waarmee Hago schoonmaak digitaal organiseert en iedereen in het schoonmaakproces met elkaar verbindt. De app en het bijbehorende dashboard geven het overzicht op controles, meldingen en oplossingen en zicht op relevante contractinformatie. Hago Now is bovendien 24/7 up-to-date en daarmee een belangrijk hulpmiddel in onze planmatige, solide aanpak van schoonmaak.