Altijd op de hoogte
Hago nieuws

Nieuws

Hago wint twee Golden Service Awards

01 feb 2012 - Schoonmaakbedrijf Hago heeft twee Golden Service Awards in de wacht gesleept. Tijdens een feestelijke uitreiking in het Kurhaus in Scheveningen ontving Hago de awards voor haar werk bij Hogeschool Zuyd (sector onderwijs) en Gelredome (recreatie en cultuur). Een kroon op een jarenlange samenwerking met beide partijen.

Schoonmaaktopsport in Gelredome
Topsport, zo schrijft het juryrapport van de Golden Service Awards over de schoonmaak van Hago in het GelreDome. Met een complex dat regelmatig zelfs twee maal per dag verhuurd wordt voor twee totaal verschillende activiteiten, vraagt de schoonmaak om groot aanpassingsvermogen van de schoonmaak-leverancier. Ook op andere fronten is de complexiteit groot. Typerend voorbeeld voor het meedenkend vermogen: Hago nam het initiatief tot een proef met nano-techniek om de verkleurende stoeltjes op de tribune onderhanden te nemen. Voor 50% van de nieuwkosten zijn de kuipjes weer als nieuw!”
De award is een bekroning op de verlenging van het contract van Hago en GelreDome eerder dit jaar. Hago en Gelredome vierden het winnen van de Golden Service Awards gezamenlijk in GelreDome in Arnhem. Hier ondertekende GelreDome bovendien de Code Verantwoordelijk Marktgedrag. Een extra bezegeling van een constructieve samenwerking.

Danny de Jong (Rayonmanager Hago) en Friso Korthouwer (Facilitair Manager GelreDome) vieren het winnen van de Golden Service Award in de sector recreatie & cultuur.  

Hogeschool Zuyd: schoon sinds 1974
In de sector onderwijs werd Hago bekroond voor haar werk op Hogeschool Zuyd. Een partner waarmee het schoonmaakbedrijf al sinds 1974 samenwerkt. Het juryrapport: “Door verandering van het contract van taakgericht naar prestatiegericht, zijn alle medewerkers opnieuw opgeleid en ingewerkt voor het ‘anders werken’. Daarbij is er niet bezuinigd: Hogeschool Zuyd gaat voor kwaliteit. Met de nieuwe werkwijze is het er voor Hago overigens niet makkelijker op geworden. Zo werden de vloeren vroeger op afroep gedaan, maar om de prestatiegerichte kwaliteit te halen is de frequentie nu opgevoerd.”


José Kroezen (Hago), dagvoorzitter Frits van the Golden Service Awards, Bea van Empel (Hago) en Veronique Plum (Locatiemanager Dienst Facilitair Bedrijf Hogeschool Zuyd) vieren het winnen van de Golden Service Award in de sector onderwijs. 

Hago feliciteert winnaars
Ook zusterbedrijf Hago Zorg werd bekroond met een Golden Service Award voor haar prestaties in het Antonie van Leeuwenhoekziekenhuis. Hago feliciteert alle winnaars van een Golden Service Award. Directeur Hago Ruud Danklof: “Want met het winnen van een award die in het leven is geroepen om het kwaliteitsbewustzijn in de schoonmaakbranche in het licht te zetten, maken we met z’n allen weer een stap voorwaarts richting een gezonde branche waarin kwaliteit voorop staat.”

Over the Golden Service Awards
The Golden Service Awards bekronen opmerkelijke prestaties in de schoonmaakbranche en willen een bijdrage leveren aan het kwaliteitsbewustzijn binnen en het imago van de branche. De prijzen zijn voor het eerst uitgereikt in Engeland in 1991. In België en Nederland is de wedstrijd voor het eerst georganiseerd in 2002. Naast de jaarlijkse Schoonmaker van het Jaar-verkiezing, zijn er tweejaarlijkse Awards voor Best schoongemaakte project (in diverse categorieën), Beste leerbedrijf en Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen. The Golden Service Awards zijn een initiatief van KIMBERLY-CLARK PROFESSIONAL. Alpheios is Gold co-sponsor. OSB, SVS, FMG, VSDV, VSR, de Stichting Schoonmaakkwaliteit en Service Management zijn als ambassadeur bij de wedstrijd betrokken.

Over Hago
Hago is een topvijfspeler in de markt voor schoonmaakbedrijven. Een landelijk opererend familiebedrijf, gespecialiseerd in schoonmaak op kantoren, transport, onderwijs en industrie.’s Ochtends, ’s avonds en steeds vaker overdag. In totaal telt Hago 6.300 medewerkers. De totale omzet van Hago, Hago Zorg en Hago Airport Services bedraagt 156 miljoen euro. Hago en Hago Zorg maken deel uit van Vebego International, dat in zes landen actief is op het gebied van schoonmaak en facilitaire dienstverlening, gezondheidszorg, personeelsdiensten en products & systems.

Hago. Verfrissend vanzelfsprekend



Reacties (1)

  • Gefeliciteerd!! Ik ben trots om met Hago te mogen werken. Bert van der Werff - 19-09-12 05:38:27


Reageer op dit artikel

Errormessage
Neem contact op
Uw emailadres wordt niet publiekelijk geplaatst, maar dient alleen voor de redactie om eventueel contact met u op te nemen n.a.v. van uw reactie.
Re-captcha
Captcha