Menu
Dagschoonmaak voor   beleving en hospitality  
Schoonmaakbedrijf Hago - schoonmaakdiensten schoonmaker

Beleving

Dagschoonmaak voor   beleving en hospitality  

3D | Van platte schoonmaak naar 3-dimensionale dienstverlening

Dat de technische kwaliteit van schoonmaak belangrijk is, staat buiten kijf. Maar ook de beleving van de eindgebruiker bepaalt hoe de schoonmaak wordt gewaardeerd. In omgevingen waar veel mensen samen komen en gastvrijheid het verschil maakt, is 3D het antwoord. Een schoonmaakbelevingsconcept gebaseerd op Dagschoonmaak, Dialoog en Direct resultaat.

3D: dagschoonmaak, dialoog en direct resultaat 
3D gaat uit van dagschoonmaak, waarbij de schoonmaker in direct contact staat met zijn eindgebruikers. Door directe onderlinge afstemming haalt de schoonmaker de wensen en behoeften boven en is maatwerk schoonmaak echt mogelijk op persoonsniveau. Die directe afstemming geeft direct resultaat in de kwaliteitsonderzoeken over de technische én belevingskwaliteit. De klant- en medewerkerstevredenheid schieten met minimaal een punt omhoog, zonder dat de kosten in hetzelfde tempo stijgen.

“Doordat ik overdag werk, heb ik meer energie. ‘s Avonds ben ik met mijn gezin. De kinderen genieten als ik thuis ben, we kunnen weer een gezin zijn.”
Schoonmaakster Nuray

"Met 3D ontdek je de redenen waarom standaard schoonmaakcontracten zelden tot applaus leiden. Waar de ene afdeling het juist heel belangrijk vindt dat er dagelijks een doekje over de stoelleuningen gaat, hecht de andere afdeling hier nauwelijks waarde aan. 3D lost dat op met de menukaart"
Rogier Trampe, grondlegger van 3D

De eindgebruiker aan de knoppen
De kern van 3D ligt in de eindgebruiker. Zij bepalen met hun wensen feitelijk het werk van de schoonmaker. Om die wensen in één oogopslag inzichtelijk te maken, heeft Hago een unieke tool ontwikkeld: de menukaart. Deze menukaart geeft de wensen per afdeling weer en vormt voor onze schoonmakers de basis van de bij u in te zetten schoonmaakactiviteiten. Onze mensen zijn in staat om op basis van de vastgestelde wensen uit de menukaart concreet te bepalen welke activiteiten moeten plaatsvinden per afdeling, voorzien van frequentie om aan de gewenste kwaliteitsniveaus te kunnen voldoen.


3D menukaart schoonmaak
Op de menukaart geeft iedere gebruiker met een kleur zijn individuele wensen aan die leidraad zijn voor het werkprogramma van de schoonmaker.

3D: Bewezen zichtbaar beter

3D werd al succesvol ingevoerd bij klanten als DSM, DHL en Ericsson:
• Klanttevredenheid van 6,0 naar 8,5 
• Medewerkerstevredenheid van 6,5 naar 8,7
• Verlaging beheerskosten tot 15%
• Stijging technische kwaliteit

3D: van alle kanten goed bekeken

3D is een manier van schoonmaken die voor iedereen van betekenis is. Het doet iets met je: de schoonmaker die weer ’s avonds met zijn gezin kan eten. De kantoormedewerker die nu zelf invloed heeft op de schoonmaak. En de facilitair manager die meer tevreden medewerkers heeft. Een zichtbaar beter resultaat: van alle kanten goed bekeken.

• Meer plezier en waardering voor de schoonmaker
• À la carte schoonmaak: eindgebruikers bepalen schoonmaak en dús de tevredenheid
• Stijgende klanttevredenheid zonder dat de kosten voor de opdrachtgever in hetzelfde tempo stijgen

Ja, ik wil meer weten over 3D - Bel mij terug

Ja, ik wil meer weten over 3D - Bel mij terug
Re-captcha
Captcha