Zichtbaar Beter - Schoonmaakbedrijf Hago - dagschoonmaak

Resultaten Zichtbaar Beter

Het concept Zichtbaar Beter is geïmplementeerd bij 9 klanten. Bij de ene klant loopt de pilot wat langer dan bij de andere (de eerste pilot is gestart in 2008), maar overal zijn de resultaten positief.

1. Klanttevredenheid: gemiddeld van 6,0 naar 8,5
2. Tevredenheid schoonmakers: van 6,5 naar 8,7
3. Technische kwaliteit: gestegen bij alle pilots

Voorbeeld: DHL

Begin 2011 is de pilot gestart bij onze klant DHL. De klanttevredenheid is sindsdien omhoog geschoten: van een 7,4 naar een 8,7. De tevredenheid van onze schoonmakers maakte zelfs een nog grotere sprong: van een 6,8 naar een 9,0.

Frits de Raad (opdrachtgever DHL)
"Middels een goede structuur, duidelijke menukaart, is er rust bij het personeel maar ook bij de gebruikers van mijn pand. Er is een goede begeleiding, een juiste terugkoppeling, alles is Zichtbaar. Jullie zijn betrokken bij de klant, jullie luisteren naar de klant, het heeft meer uitstraling, de beleving van de gebruikers is aanzienlijk omhoog gegaan. En doordat jullie overdag aanwezig zijn is er een mogelijkheid om calamiteiten gelijk op te pakken."

Antonio (schoonmaker bij DHL)
"Ik vind het fijn om contact te hebben met de medewerkers van DHL. Ik zie ze nu als collega´s, ik ben zelfs uitgeroepen tot de medewerker van de maand bij DHL. Ik vind het ook fijn dat ik mijn werkzaamheden zelf mag indelen en als er problemen c.q. klachten zijn kan ik dat zelf oplossen. Door Zichtbaar Beter heb ik meer waardering gekregen voor het werk wat ik doe. Werk is leuk geworden."

Ja, ik wil meer weten over Zichtbaar Beter - Bel mij terug

Ja, ik wil meer weten over Zichtbaar Beter - Bel mij terug
Re-captcha
Captcha