3D:  Bewezen zichtbaar beter 
Schoonmaakbedrijf Hago - schoonmaakdiensten schoonmaker

3D bij DHL

3D:  Bewezen zichtbaar beter 
3D is geïmplementeerd bij meer dan 10 klanten (de eerste pilot is al gestart in 2008). Overal zijn de resultaten (zeer) positief.

1. Klanttevredenheid: gemiddeld van 6,0 naar 8,5
2. Tevredenheid schoonmakers: van 6,5 naar 8,7
3. Technische kwaliteit: gestegen bij alle klanten
4. Verlaging beheerskosten tot 15%


Praktijkcase DHL

Begin 2011 is de pilot gestart bij onze klant DHL. De klanttevredenheid is sindsdien omhoog geschoten: van een 7,4 naar een 8,7. De tevredenheid van onze schoonmakers maakte zelfs een nog grotere sprong: van een 6,8 naar een 9,0.

Frits de Raad (opdrachtgever DHL)
"Middels een goede structuur, duidelijke menukaart, is er rust bij het personeel maar ook bij de gebruikers van mijn pand. Er is een goede begeleiding, een juiste terugkoppeling, alles is Zichtbaar. Jullie zijn betrokken bij de klant, jullie luisteren naar de klant, het heeft meer uitstraling, de beleving van de gebruikers is aanzienlijk omhoog gegaan. En doordat jullie overdag aanwezig zijn is er een mogelijkheid om calamiteiten gelijk op te pakken."

Antonio (schoonmaker bij DHL)
"Ik vind het fijn om contact te hebben met de medewerkers van DHL. Ik zie ze nu als collega´s, ik ben zelfs uitgeroepen tot de medewerker van de maand bij DHL. Ik vind het ook fijn dat ik mijn werkzaamheden zelf mag indelen en als er problemen c.q. klachten zijn kan ik dat zelf oplossen. Door Zichtbaar Beter heb ik meer waardering gekregen voor het werk wat ik doe. Werk is leuk geworden."

Ja, ik wil meer weten over 3D - Bel mij terug

Ja, ik wil meer weten over 3D - Bel mij terug
Re-captcha
Captcha