Met deze campagne benadrukken de Hago-bedrijven de meerwaarde van de segmentatie die zij in de afgelopen jaren hebben doorgevoerd.

Krachten bundelen
“We zijn, tegen alle marktwerking in, in 2008 begonnen met het segmenteren van onze dienstverlening. Dat heeft ons veel gebracht. Wij staan dichterbij onze klanten én bij iedereen die met onze dienstverlening in contact komt. We begrijpen hun wereld en zijn in staat onze dienstverlening af te stemmen op de specifieke behoeften. En dat maakt dat wij inmiddels in veel segmenten een stevige positie hebben”, aldus Paul van Bree, algemeen directeur van Hago Nederland. “Als Hago-merk zijn we tot de conclusie gekomen dat we ons nu meer als één merk moeten positioneren, omdat we vooral ook samen veel te bieden hebben”.

Op elke plaats en op elk moment
’Op elke plaats en op elk belangrijk moment’ is de basisgedachte van de campagne. Van de geboorte in het ziekenhuis tot het eerste potje babyvoeding, van de universiteit tot de trein naar een eerste baan. Van het beste popconcert tot aan het begin van een mooie vliegreis. Als schoonmaakbedrijf staat Hago aan de basis van bijzondere momenten. En spelen, dag in dag uit, medewerkers een rol in het leven van vrijwel iedereen. Door de krachten te bundelen wordt dit benadrukt: wij zijn Hago, de schoonmakers van Nederland.

Over Hago
Nederland is een mooi land. Een land dat het verdient om goed schoongehouden te worden. Schone ziekenhuizen, schone treinen, een schoon vliegveld, schone kantoren, schone fabrieken, schone scholen en universiteiten. Daar zetten elke dag duizenden Hago-medewerkers zich graag voor in. Zo zijn we uitgegroeid tot het meest veelzijdige schoonmaakbedrijf van Nederland. Een schoonmaakbedrijf dat voor iedereen klaarstaat, op elke plaats en op elk moment. Hago maakt onderdeel uit van familiebedrijf Vebego, dat in vier landen actief is op het gebied van schoonmaak, facilitaire dienstverlening en zorgondersteunende diensten.