De Net Promoter Score (NPS) is een methode om de loyaliteit van een klant te meten door het stellen van de vraag: “Hoe waarschijnlijk is het dat je Hago zou aanbevelen aan een vriend of collega?” Uit deze NPS meting volgt een score tussen de – 100 en + 100. Hoe hoger de uitkomst van de score is, hoe meer tevreden klanten zijn.

NPS is snel en actiegericht en geeft input om snel verbeteringen door te voeren
NPS biedt snel resultaat. De korte vragenlijst geeft snel inzicht in hoe tevreden je bent. En de module aan de achterkant zorgt ervoor dat we jouw verbeterpunten meteen kunnen oppakken. Hiermee kunnen we onze dienstverlening verbeteren en de klanttevredenheid verhogen! En lange vragenlijsten zijn verleden tijd.

Eerste NPS meting start in september
Vanaf september kunnen klanten een uitnodiging verwachten tot het invullen van een NPS-meting. We starten eerst met een kleinere groep, maar wie weet ga jij zeker hier iets van merken. En anders zie je de verbeteringen terug in onze dienstverlening. Niet alleen de algemene tevredenheid gaan we toetsen, maar bijvoorbeeld ook na een glasbewassing of na het verrichten van extra werkzaamheden. Dus op relevante momenten.

 

Meer informatie?

Neem contact op